Internet
światłowodowy
Oglądaj, graj, pracuj i słuchaj
muzyki. Wszystko w jednym czasie.
Internet
światłowodowy
Oglądaj, graj, pracuj i słuchaj
muzyki. Wszystko w jednym czasie.
Sprawdź czy jesteś w zasięgu naszej sieci
Sprawdź czy jesteś w zasięgu naszej sieci
Oferta na 24 miesiące
Internet światłowodowy
111 Mb/s
39,00 zł / mies.
Prędkość Internetu
do 111/50 Mb/s
Zobowiązanie: 24 miesiące
Aktywacja / instalacja: 2 zł
Dzierżawa routera: 7 zł / mc
Zakup routera: 199 zł
Internet światłowodowy
333 Mb/s
49,00 zł / mies.
Prędkość Internetu
do 333/100 Mb/s
Zobowiązanie: 24 miesiące
Aktywacja / instalacja: 2 zł
Dzierżawa routera: 7 zł / mc
Zakup routera: 199 zł
Internet światłowodowy
666 Mb/s
59,00 zł / mies.
Prędkość Internetu
do 666/100 Mb/s
Zobowiązanie: 24 miesiące
Aktywacja / instalacja: 2 zł
Dzierżawa routera: 7 zł / mc
Zakup dekodera: 199 zł
Oferta na czas nieokreślony
Internet światłowodowy
111 Mb/s
45,00 zł / mies.
Prędkość Internetu
do 111/50 Mb/s
Zobowiązanie: czas nieokreślony
Aktywacja / instalacja: 100 zł
Dzierżawa routera: 7 zł / mc
Zakup routera: 199 zł
Internet światłowodowy
333 Mb/s
55,00 zł / mies.
Prędkość Internetu
do 333/100 Mb/s
Zobowiązanie: czas nieokreślony
Aktywacja / instalacja: 100 zł
Dzierżawa routera: 7 zł / mc
Zakup routera: 199 zł
Internet światłowodowy
666 Mb/s
65,00 zł / mies.
Prędkość Internetu
do 666/100 Mb/s
Zobowiązanie: czas nieokreślony
Aktywacja / instalacja: 100 zł
Dzierżawa routera: 7 zł / mc
Zakup dekodera: 199 zł
Najczęściej zadawane pytania
Oferujemy łączę umożliwiające osiąganie pewnych maksymalnych prędkości w zależności od wybranego przez Ciebie pakietu internetowego, jednak gwarantowana przepustowość łącza podana została w regulaminie zakupionej usługi. Weryfikacja prędkości maksymalnych możliwa jest tylko i wyłączanie za pomocą testu wykonanego drogą przewodową.
Jeżeli posiadasz urządzenie od ETER to optymalna liczba podłączonych urządzeń wynosi 8 bezprzewodowo oraz maksymalnie 4 przewodowo (w zależności od modelu). W przypadku innych urządzeń jest zdefiniowana przez producenta sprzętu nawet do kilkunastu urządzeń bezprzewodowych. W przypadku braku routera, limit podłączonych jednocześnie urządzeń wynosi 1.
Abonament naliczany jest z góry.
Terminem płatności za usługi internetowe firmy jest 8 dzień każdego miesiąca. Jednocześnie proszę pamiętać, że termin liczy się do dnia wpływu środków na konto usługodawcy.
Wysyłka faktur odbywa się na konto e mail podany przez klienta w umowie
W celu połączenia nowego urządzenia z siecią ETER, konieczna będzie rejestracja nowego adresu MAC urządzenia. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta oraz przygotuj MAC adres portu WAN swojego nowego urządzenia.
Tak, każdy abonent posiada indywidualny nr konta do wpłat. Wszystkie środki jakie znajdą się na koncie zostaną wzięte na poczet przyszłych rachunków.
Operator ma prawo do wstrzymania świadczenia usług po 30 dniach od upłynięcia terminu płatności danej zaległości.
W sieci ETER przydzielane są prywatne adresy IP. Jeśli potrzebujesz adres publiczny, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Publiczne adresy są adresami stałymi.
W celu przyspieszenia procedur związanych z ponownym podłączeniem należy potwierdzenie zapłaty przesłać na adres e-mail: biuro@eter.net.pl
Jeżeli Twoje urządzenia są połączone za pośrednictwem routera bezprzewodowo pojawiają się problemy z siecią WiFi odłącz go i po chwili ponownie podłącz swój router do źródła zasilania. Uruchom ponownie urządzenia. Jeżeli problem dalej występuje, zweryfikuj konfigurację swojego routera (czy urządzenie jest poprawnie podłączone od zakończenia sieci ETER do portu Internet/WAN) oraz podłącz swoje urządzenie (np. komputer) bezpośrednio do routera za pomocą kabla pomijając połączenie bezprzewodowe i zweryfikuj działanie usługi. W przypadku występowania problemów skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
W przypadku zaobserwowania znaczącego spadku prędkości Internetu uruchom ponownie swój router oraz komputer, wyłączając przy tym zbędne aplikacje. Następnie dokonaj pomiaru prędkości łącza Jeżeli pomimo tego typu weryfikacji poprzez bezpośrednie połączenie kablowe problem nadal występuje, zgłoś ten problem poprzez Panel Klienta lub Biuro Obsługi Klienta. W przypadku połączenia Wi-Fi, ze względu na mnogość czynników niezależnych od dostarczanej usługi, prędkość łącza bezprzewodowego jest przeważnie mniejsza od prędkości mierzonej na połączeniu kablowym.
Aby sprawdzić prędkość łącza, należy kliknąć w link https://pro.speedtest.pl/ w przeglądarkę internetową. Download i Upload porównać ze swoją taryfą. Podczas wykonywania testu, wszystkie programy oraz ewentualne aktualizacje muszą być wyłączone na komputerze. Do wykonania testu zalecane jest podłączenia urządzenia za pomocą kabla ethernet.
Istnieje możliwość wykupienia stałego adresu IP. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Odsuń router od innych urządzeń elektronicznych i ustawić go w widocznym miejscu- tak, aby nie był zasłaniany przez inne obiekty. Zbliż swoje urządzenia korzystające z sieci Wi-Fi do routera. Zweryfikuj najlepszy kanał transmisji danych w sieci bezprzewodowej. Kanał nadawania sieci bezprzewodowej możesz zmienić poprzez panel administracyjny routera. Wykorzystaj pasmo 5 GHz w przypadku, gdy urządzenie mają taką możliwość i router obsługuje sieć Wi-Fi w paśmie 5 GHz.
Odległość pomiędzy urządzeniem a routerem Obecność innych sieci bezprzewodowych w okolicy (np. routery sąsiadów). Interferencja źródeł emitujących fale radiowe o podobnej częstotliwości (np. urządzenia korzystające z Bluetooth, telefony bezprzewodowe, kuchenki mikrofalowe) Występowanie między routerem, a urządzeniem odbiorczym licznych przeszkód fizycznych – ściany, drzwi, okna, szafki, itp.
W zależności od wybranego przez Ciebie pakietu, wymagania dotyczące routerów są zmienne. Do pakietów o przepustowości do 100Mbps zalecamy wybór urządzenia pracującego w technologii xDSL posiadające port WAN RJ-45 oraz posiadające standard Wi-Fi 2,4 GHz bgn. Do pakietów o przepustowości powyżej 100 Mbps zalecamy wybór urządzenia pracującego w technologii xDSL posiadające port WAN RJ-45 1000 Mbps oraz posiadające standard Wi-Fi 2,4 GHz n oraz WiFi 5 GHz. Oba urządzenia dostępne są w Biurze Obsługi Klienta w formie dzierżawy lub sprzedaży.
Najczęściej zadawane pytania
Oferujemy łączę umożliwiające osiąganie pewnych maksymalnych prędkości w zależności od wybranego przez Ciebie pakietu internetowego, jednak gwarantowana przepustowość łącza podana została w regulaminie zakupionej usługi. Weryfikacja prędkości maksymalnych możliwa jest tylko i wyłączanie za pomocą testu wykonanego drogą przewodową.
Jeżeli posiadasz urządzenie od ETER to optymalna liczba podłączonych urządzeń wynosi 8 bezprzewodowo oraz maksymalnie 4 przewodowo (w zależności od modelu). W przypadku innych urządzeń jest zdefiniowana przez producenta sprzętu nawet do kilkunastu urządzeń bezprzewodowych. W przypadku braku routera, limit podłączonych jednocześnie urządzeń wynosi 1.
Abonament naliczany jest z góry.
Terminem płatności za usługi internetowe firmy jest 8 dzień każdego miesiąca. Jednocześnie proszę pamiętać, że termin liczy się do dnia wpływu środków na konto usługodawcy.
Wysyłka faktur odbywa się na konto e mail podany przez klienta w umowie
W celu połączenia nowego urządzenia z siecią ETER, konieczna będzie rejestracja nowego adresu MAC urządzenia. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta oraz przygotuj MAC adres portu WAN swojego nowego urządzenia.
Tak, każdy abonent posiada indywidualny nr konta do wpłat. Wszystkie środki jakie znajdą się na koncie zostaną wzięte na poczet przyszłych rachunków.
Operator ma prawo do wstrzymania świadczenia usług po 30 dniach od upłynięcia terminu płatności danej zaległości.
W sieci ETER przydzielane są prywatne adresy IP. Jeśli potrzebujesz adres publiczny, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Publiczne adresy są adresami stałymi.
W celu przyspieszenia procedur związanych z ponownym podłączeniem należy potwierdzenie zapłaty przesłać na adres e-mail: biuro@eter.net.pl
Jeżeli Twoje urządzenia są połączone za pośrednictwem routera bezprzewodowo pojawiają się problemy z siecią WiFi odłącz go i po chwili ponownie podłącz swój router do źródła zasilania. Uruchom ponownie urządzenia. Jeżeli problem dalej występuje, zweryfikuj konfigurację swojego routera (czy urządzenie jest poprawnie podłączone od zakończenia sieci ETER do portu Internet/WAN) oraz podłącz swoje urządzenie (np. komputer) bezpośrednio do routera za pomocą kabla pomijając połączenie bezprzewodowe i zweryfikuj działanie usługi. W przypadku występowania problemów skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
W przypadku zaobserwowania znaczącego spadku prędkości Internetu uruchom ponownie swój router oraz komputer, wyłączając przy tym zbędne aplikacje. Następnie dokonaj pomiaru prędkości łącza Jeżeli pomimo tego typu weryfikacji poprzez bezpośrednie połączenie kablowe problem nadal występuje, zgłoś ten problem poprzez Panel Klienta lub Biuro Obsługi Klienta. W przypadku połączenia Wi-Fi, ze względu na mnogość czynników niezależnych od dostarczanej usługi, prędkość łącza bezprzewodowego jest przeważnie mniejsza od prędkości mierzonej na połączeniu kablowym.
Aby sprawdzić prędkość łącza, należy kliknąć w link https://pro.speedtest.pl/ w przeglądarkę internetową. Download i Upload porównać ze swoją taryfą. Podczas wykonywania testu, wszystkie programy oraz ewentualne aktualizacje muszą być wyłączone na komputerze. Do wykonania testu zalecane jest podłączenia urządzenia za pomocą kabla ethernet.
Istnieje możliwość wykupienia stałego adresu IP. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Odsuń router od innych urządzeń elektronicznych i ustawić go w widocznym miejscu- tak, aby nie był zasłaniany przez inne obiekty. Zbliż swoje urządzenia korzystające z sieci Wi-Fi do routera. Zweryfikuj najlepszy kanał transmisji danych w sieci bezprzewodowej. Kanał nadawania sieci bezprzewodowej możesz zmienić poprzez panel administracyjny routera. Wykorzystaj pasmo 5 GHz w przypadku, gdy urządzenie mają taką możliwość i router obsługuje sieć Wi-Fi w paśmie 5 GHz.
Odległość pomiędzy urządzeniem a routerem Obecność innych sieci bezprzewodowych w okolicy (np. routery sąsiadów). Interferencja źródeł emitujących fale radiowe o podobnej częstotliwości (np. urządzenia korzystające z Bluetooth, telefony bezprzewodowe, kuchenki mikrofalowe) Występowanie między routerem, a urządzeniem odbiorczym licznych przeszkód fizycznych – ściany, drzwi, okna, szafki, itp.
W zależności od wybranego przez Ciebie pakietu, wymagania dotyczące routerów są zmienne. Do pakietów o przepustowości do 100Mbps zalecamy wybór urządzenia pracującego w technologii xDSL posiadające port WAN RJ-45 oraz posiadające standard Wi-Fi 2,4 GHz bgn. Do pakietów o przepustowości powyżej 100 Mbps zalecamy wybór urządzenia pracującego w technologii xDSL posiadające port WAN RJ-45 1000 Mbps oraz posiadające standard Wi-Fi 2,4 GHz n oraz WiFi 5 GHz. Oba urządzenia dostępne są w Biurze Obsługi Klienta w formie dzierżawy lub sprzedaży.
Telefoniczny kontakt
z naszą infolinią
Automatyczna infolinia czynna całą dobę.
tel. 12 350 22 22
Telefoniczny kontakt
z naszą infolinią
Automatyczna infolinia czynna całą dobę.
tel. 12 350 22 22
Masz pytania?
Chętnie odpowiem
Zamów kontakt telefoniczny
Zadaj pytanie
Formularz kontaktowy